27. 10. 11

Zračnice


kolesarske zračnice


Vsi tisti, ki še uporabljamo navadne zračnice za kolo, vemo, da je potrebno imeti na vsaki daljši turi vsaj eno rezervo ali pa komplet za krpanje. To je standart. Če je na delu ekipa, naj imajo po možnosti vsi enake zračnice (z istimi ventilčki). Ampak to je dolgočasno, zato gremo naprej...

Nadalje izrabljene kolesarske zražnice so odlične kot pripomoček za vezanje in pritjevanje, saj če jih zategnemo, dobro držijo. Primerne so za pritjevanje npr. čolna na strešni nosilec avta (na daljših vožnjah seveda hkrati s štrikom). Pa na prtljažnih kolesa, na nahrbtnih ipd.
Odlična stvar tudi za pritrditev kolesa na čoln ali pa pritrditev čolna na kolo :)

Tudi, če zelo boli rit na kolesu, lahko rezervno zračnico, ki jo poprej malo napumpamo, navijamo okoli sedeža in si tako v sili razmer sedež omeščamo :)) (to sem enkrat na eni dolgi tekmi res naredil, ker sem prej 8 ur v neoprenu veslal v nekem trdem sedežu čolna, pa se mi je rit vnela...pol smo pa morali kolesariti še pa še).


avtomobilske zračnice

Odlične so za hidrospid, kjer se z njimi spustimo po reki navzdol. Mi smo seveda celi v vodi. Imamo jo pred ali pod seboj za vodilo od zaščito pred udarci.

Dobre so tudi na daljših in izpostavljenih plavanjih, da jih uporavljamo kot bojo, da nas ne povozijo gliserji, na zračnico lahko damo tudi ruzak, da z njim ne plavamo, ali pa jo uporabimo kot pripomoček za počitek na vodi (dolga plavanja).

Seveda pa so tudi te zračnice dobre za "meščanje" sedežev ali naslonjačev v čolnih, kajakih ipd, če v sili nimamo drugega. To se ponavadi zgodi na tekmah, ko dobimo razna plovila, na katere nismo vajeni...



tovornjaške in traktorske zračnice:

Te pa so mnogo večje in debelejše, zato jih s pridom lahko uporabljamo za prečenja jezer ali rek, ko je voda zelo mrzla, ko nimamo neoprena in se ne bi želeli v celoti močiti.
Primer je prečkanje jezera pozimi, kjer smo skoraj v celoti na zračnici, le noge so v neoprenskih zoknih in plavutkah so za pogon v vodi. Delujejo kot enojen splav.

Če jih več povežemo (z dilami ali brez), dobimo večji splav, v katerem lahko gre v vodo ob vsakem času tudi več ljudi (npr cela ekipa na tekmi - taka splavarjenja na zračnicah smo že videli na tekmah v Romuniji in na Hrvaškem).
Zelo lepo je raziskovati reko iz zračnice.

Te zračnice so primerne tudi za transport koles čez vodo oz. plavanje s kolesom. Kolo navežemo na veliko napihnjeno zračnico in plavamo, tako, da vlečemo kolo na zračnici za seboj.

Tudi, ko moramo prenesti čoln čez vodo (npr. jezero), lahko tega varno namestimo na zračnico in plavajoč vlečemo čez jezero zračnico s čolnom na njej, da se le-ta ne zmoči (ha, ha, to pa je že hec, da vidim, če ste še zbrani...).

Aha, še zimska radost...spust po zasneženem hribu navzdol po zračnici je omiljena disciplina Zimske avanture v Sloveniji.

Možna je tudi vleka tovora po snegu (recimo kolesa), če kombiniramo smučanje in kolesarjenje.

Torej - ni, da ni, s temi zračnicami in jih je enostavno trema imeti!

...no pa tudi pumpa v ruzaku ob vsem tem ni čisto nič odveč... :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar