26. 10. 11

Vzami skiro in zmagaj!


Skiro se počasi, a nezadržno prebija med pustolovske discipline.

Začelo se je tako, da so na tekmah adventure race uvedli pred leti rolanje kot dodatno disciplino. A glej ga zlomka, eni zapriseženi advenčr rejserji nis(m)o znali dovolj dobro rolati in smo morali na tekmah teči z rolarji v ruzakih.

Potem smo skapirali, da imajo tudi skiroji "inline" kolesca in da je pri njih pogon prav tako na odriv, kot pri rolerjih.
Zlobirali smo organizatorje in ti so pri disciplini rolanje uradno dovolili uporabo vseh "inline odrivnih" pripomočkov med katere spadajo rolerji, skiroji, skike, smuč.tekaške rolke. Izbira torej ostane na tekmovalcu, kaj bo uporabil (oz. kaj sploh zna uporabiti).

Sprva sem bil na tekmah s skirojem skoraj edini, potem nas je bilo sčasoma več.

SKIRO IN PUSTOLOVSKA TEKMA
Poglejmo, kje so prednosti skiroja na AR tekmi:

Prednosti:
- ni potrebno preobuvanje
- hitre tranzicije
- primeren za slabe terene (makadam, jarki, poškodovan asfalt) - tekmovalci skočijo dol in odlaufajo oviro in potem skok nazaj)
- primeren za strme terene - tekmovalci skočijo dol in laufajo v hrib, kar je lažje teči kot rolati v hrib; dol po strmem hribu, pa se s skirojem pelješ kot gospod (saj lahko lepo po penzionistično bremzaš) :)
- je razmeroma varen (za tiste, ki ne rolajo)
- je zložljiv in zato lahko nosljiv (tudi razmeroma lahek)
- možno se je navezati na rolerja v tvoji ekipi z elastiko za vleko
- razmeroma poceni (ca 35€-premer kolesc 15cm,oz. ca.60€premer kolesc 20cm)

Slabosti:
- na ravnem lepem asfaltu in na daljših odsekih so rolarji vseeno neprimerno hitrejši in je skiro nekunkorenčen
- možnost podcenjevanja (tudi pri skirojih so možni hudi padci)


SKIRO IN PUSTOLOVŠČINA PUSTOLOVCA RAJD

Pri pustolovsščinah ima skiro popolnoma drugačno uporabno vrednost.
Izkazal se je za zelo uporabnega na odsekih, kjer mora pustolovec premagati neko daljšo asfaltno razdaljo. Ponavadi je lahko asfaltna razdalja v sestavi kakega daljšega trekinga in v tem primeru, po mnogih prehojenih kilometrih v gozdu, namesto nabijanja po asfaltu zelo paše vožnja s skirojem.

Pri tem se sploh ne rabimo obremenjevati, ali bo asfaltna etapa ravna ali hribovita - s skirojem zlahka vse opravimo (glej zgoraj prednosti skiroja).

Prav tako se ne rabimo obremenjevati s preobuvanjem in, ko skiroje več ne rabimo (konec asfaltnega odseka), ga enostavno skrijemo v grmovje in ga po pustolovščini pridemo iskat.

Ja tako enostavno je to.

Za konec naj povem, da je vožnja s skirojem lahko tudi zelo zanimiva - tako v naravi, kot v mestu (tukaj mislimo vsakodnevne migracije - npr. v službo, na faks, v trgovino...).

Pozor dekleta - skiro je tudi zelo dober za trening odrivnih in ritnih mišic.

Sam se veliko vozim s skirojem po opravkih. Hec pa je, da ga potem zložim in si ga obesim okoli ramen kot torbico.

Še ta informacija ne bo odveč:
Aluminijasta dolga svetleča stvar na ramenih pa deluje na prvi pogled kot brzostrelka, zato varnostniki na upravnih enotah, bankah in poštah včasih s kančkom očesa malo trznejo, ko s "šmajserom" na ramenih vkorakam...

Ni komentarjev:

Objavite komentar